"Each student has a different response."

Çeviri:Her öğrenci farklı bir tepki verir.

4 yıl önce

10 Yorum


.soul.

bence bu cümle "her öğrencinin farklı bir sorumluluğu var" anlamına da gelir.

4 yıl önce

secretrecipe

"responsibility" ile karıştırdın sanırım.

4 yıl önce

.soul.

öyle olmuş galiba. :) ama sanki response'un sorumluluk yerine kullanıldığı bir yere de rastlamıştım ben. neyse.

4 yıl önce

Preternatural

Response ve responsible tamamen farklı anlamda kelimeler.

3 yıl önce

naezith

Her öğrenci farklı bir yanıta sahiptir

4 yıl önce

fgonen

"Ayri bir tekpi" de kabul edilmeli

4 yıl önce

AEO42

"Her öğrencinin tepkisi farklı" da kabul edilmeliydi.

3 yıl önce

Fatih288808

Her öğrenci farklı tepki verir dedim fakat yanlış kabul etti. Bence illa "bir " yazmama gerek yok.

1 yıl önce

lalelalelale

her ögrencinin tepkisi farklıdır yazdım neden kabul edılmedı ,şu şablonlarınızı artık düzeltin.

10 ay önce

scknkkrer

"Her öğrenci farklı bir tepkiye sahip." cümlesi neden kabul edilmiyor ?

9 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.