"Each student has a different response."

Çeviri:Her öğrenci farklı bir tepki verir.

April 6, 2014

13 Yorum


.soul.

bence bu cümle "her öğrencinin farklı bir sorumluluğu var" anlamına da gelir.

April 6, 2014

secretrecipe

"responsibility" ile karıştırdın sanırım.

April 6, 2014

.soul.

öyle olmuş galiba. :) ama sanki response'un sorumluluk yerine kullanıldığı bir yere de rastlamıştım ben. neyse.

April 7, 2014

Preternatural

Response ve responsible tamamen farklı anlamda kelimeler.

February 13, 2015

naezith

Her öğrenci farklı bir yanıta sahiptir

June 29, 2014

sonterekeme

Her ögrenci farklı bir tepkiye sahip? Artık bunu da kabul etmezsen ayıp

February 2, 2019

fgonen

"Ayri bir tekpi" de kabul edilmeli

October 2, 2014

AEO42

"Her öğrencinin tepkisi farklı" da kabul edilmeliydi.

November 3, 2014

Fatih288808

Her öğrenci farklı tepki verir dedim fakat yanlış kabul etti. Bence illa "bir " yazmama gerek yok.

October 30, 2016

lalelalelale

her ögrencinin tepkisi farklıdır yazdım neden kabul edılmedı ,şu şablonlarınızı artık düzeltin.

November 29, 2017

scknkkrer

"Her öğrenci farklı bir tepkiye sahip." cümlesi neden kabul edilmiyor ?

January 15, 2018

ironriver

"her öğrencinin farklı bir tepkisi vardır" --> OK

February 9, 2019

mahmut355292

"Her öğrenci farklı bir tepkiye sahip" çevirisinin nesi yanlış?Türkçe bilen biri yapsın şu işi artık.

March 24, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.