1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We have many hopes for next …

"We have many hopes for next year."

Çeviri:Bizim önümüzdeki yıl için birçok umudumuz var.

April 6, 2014

12 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

.soul.

"gelecek yıl için birçok ümidimiz var" dedim kabul etmedi. :) ümit?=umut

April 6, 2014

mitMutlu4

Niye ilgilenilmiyor


EnesF.Ocak

Sonraki yıl dedim kabul etmedi


kedicim

sonraki yıl neden olmuyor?


zizey

Olur, rapor ediniz.


Berkay222481

"Önümüzdeki " anlamında kullanılmış, gelecek yıl dersen bi sonraki mi iki sonraki mi belli olmuyor ingilizce mantıgında, az kafayi calistirin


erdem.gelegen

Bizim gelecek yıl daha çok umudumuz var yazdım kabul etmedi. Raporladım da kabul olmaması eksiklik dışında bir durum değil di mi?


utkuberked

Bizim gelecek yıl için birçok ümidimiz var olucak


hakikidecuellar

"bir sonraki yıl için pek çok umudumuz var." dedim, 'bir sonraki yıl'ın üstünü çizdi.


Durhasanle1

Sorunun manası aynıdır.


OzgurYILMA9

Neden hope değil de hopes?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.