"Are there six or seven elephants?"

Çeviri:Altı tane mi yoksa yedi tane mi fil var?

4 yıl önce

13 Yorum


atik007

"altı veya yedi tane fil mi var?" da çok yanlış değil gibi.

4 yıl önce

hseyinztrk1

"Orada altı filmi var yoksa yedi fil mi? " dedim ama kafası karıştı galiba.

4 yıl önce

potatososa

Benim bildiğim Türkçe Dil Bilgisi'ne göre altı mı yoksa yedi fil mi var ? Olması lazım, altı mı yoksa yedi mi fil var ? değil

3 yıl önce

1Ceko

tam olarak katılıyorum

3 yıl önce

kayarizza

su soruyu sisteme girenin turkce dil bilgisinden suphe edilmelidir.

3 yıl önce

bayarslan

Bence altı veya yedi fil varmı doğru cevap

3 yıl önce

BirtanMartyn

altı ya da yedi fil var mı? kabul görmez mi?

3 yıl önce

hayalulas

anlamıyorum. cevabı, açıklaması olan sorularda, bize yardımlarını esirgemeyen editörler, Türkçe çevirisi ucubeye dönüştürülmüş cevaplar için, bir özür, yok yok bir düzeltmeyi çok görürler.

3 yıl önce

yedincifirat

6 ya da 7 fil mi var? cümlesinin nesi yanlış ki ? söz konusu fillerse?

2 yıl önce

Kerem18145

Bu soru yanlis

1 yıl önce

erdincgc

bu sorunun Türkçede birçok çevirisi olabilir hepsini yazamayacaksanız bu tür cümleler kullanmayın. "orada altı yada yedi fil mi var" hatta en doğrusu "orada altı fil mi var yoksa yedi fil mi?" vs. gibi

1 yıl önce

ScientistF

Ne saçma bir sistem bu ya 3 canım var ve çok fazla cevap seçeneği var hangi birini yazsam diye düşünüyorum sanki loto oynuyoruz.

1 yıl önce

fundamentalvip

ne saçma bir çeviri altında bu kadar yorum var kaç kez rapor ederek yolladım ve hala düzeltilmemiş

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.