1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kış kasımdan şubata kadardır…

"Kış kasımdan şubata kadardır."

Çeviri:The winter is from November to February.

April 6, 2014

13 Yorum


alaeddinyl

Neden until değil?


jzlcdh

"The winter is from November until February." olur.


secretrecipe

"until" de yanlış değil ancak yaygın kullanım bu şekilde.


gokceeeg

Kasimdan dedigi icin from, until dediginde kasim subata kadar gibi oluyor


SaadettinE1

Neden until olmuyo


PeymanKerimli

be ne biçim soru till olmalı


seferos

Kasımdan şubata sorulsa from to tamam ama kadar olunca from until olmalı


krovSebahi

winter has until February to November ben böyle olduğunu biliyorum


haydar475754

Çok güzel bir soru


NazlcanKar596731

From nasıl oluyor yani


BlackStar186763

Kış aralıktan marta kadar değilmi?


MehmetEmin447714

Sunucunun sesi de maşallah. Allah nazardan saklasın..


gamzeuak1

Neden "the" kullanılmış kış zaten yilda bir defa oluyor..

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.