A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Holnap telefonálni fogunk."

Fordítás:We will call tomorrow.

4 éve

8 hozzászólás


alinyman

Tomorrow we will make a phone call miért nem jó? :/

4 éve

GGABI2

Jelentsd!

3 éve

miklos44

A "Tomorrow we will call." miért nem jó?

4 éve

tuimre
tuimre

Ugyanezt már "eljátszották" a halfőzésnél, ami egy életembe került. Szerintem tökmindegy a magyar fordításban, hogy a "holnap" a mondat elején vagy végén van, ( persze, amennyiben minden más jól van lefordítva!). Ha rosszul tudom, javítsatok ki! 2015. 03. 27.

3 éve

GGABI2

Jelentsd!

3 éve

tomyyka

simán csak: we will phone tomorrow de nem fogadja el :(

2 éve

Zsuzsizsuzso

Így van, és én jelentettem! Jelentsd Te is!

2 éve

a29jemth

to phone - http://www.thefreedictionary.com/phone Miért nem jó ige ide?

2 éve