1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "What is the date today?"

"What is the date today?"

Çeviri:Bugünün tarihi nedir?

April 6, 2014

43 Yorum


canankarac

bugün tarih ne ? neden kabul edilmiyor


farukkomur

Kabul edilmesi lazım ama eklememisler.. Halbuki aynı anlam var


selenagome807417

Ayn amatek cvp istiyor


sametyavuzsy

Bencede kabul etmeli , dedikleri gibi eklenmemis


EnginEs1

"Whats is the date today?" cümleninde -in /in eki yok. anlamı buğün tarih nedir? Olması gerekmiyor mu?


HanifeRent

Bencede öyle olmalı


hhasrett

bugün tarih nedir? Her gereksiz mesaja cevap veren admin neredesin?


Matt708013

"What is the date of today" olması gerekmiyor mu?


bekirsoyda

Normal konusmada date demiyor ki day diyor yavaşta date diyor


cihad415044

Kendisinden sonraki kelimesinin ilk harfi kendisinin son harfi ile aynı olan kelimelerin sonu diğer kelimeyle birleştirilerek okunur. Sondaki ses belirgin değildir.


102794

''Bugün ne tarihi '' Neden olmuyor


mehmeteronu

bugün tarih nedir olamaz mı


yugretuvre

bugün ayın kaçı? neden olmasın


omer.m.kok

Month demiyor ki ay olsun


erdem_cbsl

bugün tarih ne?

aynı problem


EnesBerkCan

nedir bugünün tarihi niye kabul etmiyo


HilalNur12

Bugün günlerden ne ? Demek istersek "What is today from days ? Mi olacak." Yoksa çok mu türkçe düşündüm :D


Bisnev99

"Bugünün tarihi ne" bu şekilde soruluyor demekki İngilizcede...


HASANASLAN43

Üf be!!!!! Bi doğru yapamadık gitti


selenagome807417

Yapasın ztn beynin yetmez


sukran808848

Bugünki tarih nedir, neden olmuyor?


proevo2

Bugün ne günü yazdım kabul edilmedi


Hakanene1

Buradan ingilizce ögreniliyormu gercekten


selenagome807417

Evt beğenmediysen siktir


Guzide88

Söylerken "where is' mi diyo ben mi yanlış anladım


feriiiide

Aklıma direkt james cole geldi sanırım gidip 12 monkeys izlemeliyim


lkr940187

Ben "Bu günün tarihi nedir?" Diye yazdim onu bile kabul etmedi...


emir78011

Date randevu demek değil mi ?


Aydn639454

Bu gün ayın kaçı demiyor muyuz?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.