1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "What is the date today?"

"What is the date today?"

Çeviri:Bugünün tarihi nedir?

April 6, 2014

21 Yorum


canankarac

bugün tarih ne ? neden kabul edilmiyor


farukkomur

Kabul edilmesi lazım ama eklememisler.. Halbuki aynı anlam var


hhasrett

bugün tarih nedir? Her gereksiz mesaja cevap veren admin neredesin?


EnginEs1

"Whats is the date today?" cümleninde -in /in eki yok. anlamı buğün tarih nedir? Olması gerekmiyor mu?


HanifeRent

Bencede öyle olmalı


yugretuvre

bugün ayın kaçı? neden olmasın


omer.m.kok

Month demiyor ki ay olsun


bekirsoyda

Normal konusmada date demiyor ki day diyor yavaşta date diyor


102794

''Bugün ne tarihi '' Neden olmuyor


mehmeteronu

bugün tarih nedir olamaz mı


erdem_cbsl

bugün tarih ne?

aynı problem


EnesBerkCan

nedir bugünün tarihi niye kabul etmiyo


blentztrk1

Hayır hayır Hayır
Bence bu sorunun birebir karşılığı :

'Bugün ayın kaçı ?

Budur . ;))


Bisnev99

"Bugünün tarihi ne" bu şekilde soruluyor demekki İngilizcede...


HASANASLAN43

Üf be!!!!! Bi doğru yapamadık gitti


sukran808848

Bugünki tarih nedir, neden olmuyor?


proevo2

Bugün ne günü yazdım kabul edilmedi


Hakanene1

Buradan ingilizce ögreniliyormu gercekten


Guzide1988

Söylerken "where is' mi diyo ben mi yanlış anladım

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.