"Men eat bread."

Traducere:Bărbații mănâncă pâine.

April 6, 2014

26 de comentarii


swef

men = barbati ;the men = barbatii; aici nu se aplica regula din lectie?

May 14, 2014

fantomitzah

Citeste te rog raspunsul meu de aici.

May 14, 2014

catanarebe2

Care raspuns?daca nu ne uitam ne mananci? Gandeste inainte sa spui ceva.

February 20, 2018

SNarcisa_111

Man=barbat ;men =barbatii ; the man =barbatul ; the men =barbatiii

September 21, 2014

Henter6
November 16, 2018

Alexandru.George

Intreb, dac scriu "The men eat bread" cum se traduce ?

April 25, 2014

M-Eliza

barbatii mananca paine

April 27, 2014

AndreeaTui

Barbatii mananca paine.

March 7, 2016

Tatiana305274

Barbatii mananca paine

February 14, 2018

catanarebe2

Te ajut eu.Se traduce..,Barbatii mananca paine.Bravo si tu esti buna la engleza nu te lasa batuta.

February 20, 2018

Tazumy1

The men eat bread ( asa e corect)

April 14, 2018

KasajEduar1

Edy

October 3, 2015

AlexandruN839948

:-))

March 4, 2016

alingabrie278275

Singularul la prural

November 27, 2016

stefaniascisin

trebuia sa-mi accepte propozitia

September 1, 2015

Vlad133264

Eu am microfonul prost si nu pot sa dau raspunsul corect din cauza lui chiar dac pronunt corect

April 17, 2017

catanarebe2

De parca pronunti corect.Sau poate da bravo!

February 20, 2018

HucsiGeza

Nu este la plural handicapatule

April 23, 2018

HucsiGeza
April 23, 2018

Livia204346

The men = bărbații, articulat , iar men= bărbați, nearticulat, nu ?

August 1, 2018

Alexandra612387

Am inteles

December 17, 2018

Daniela870690

Nu fiindca am spus totul corect si mi sa acceptat propozitia

December 25, 2018

Daniela429139

Men-Bărbați The men-Bărbații

January 2, 2019

EugeniaIon3

Barbatii- the men's! Barbatii-men?

January 21, 2019

LoveCrudu

Nu se spune ca sunt barbatii

February 13, 2019

EgEu9

Unele și aceleași greșeli...cât se poate...

February 13, 2019
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.