Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Men eat bread."

Traducere:Bărbații mănâncă pâine.

acum 4 ani

42 de comentarii


swef
swef

men = barbati ;the men = barbatii; aici nu se aplica regula din lectie?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Citeste te rog raspunsul meu de aici.

acum 4 ani

MorosanIoa

Care raspuns

acum 2 ani

catanarebe2

Care raspuns?daca nu ne uitam ne mananci? Gandeste inainte sa spui ceva.

cu 6 luni în urmă

HucsiGeza

Ce raspuns ba pula

cu 4 luni în urmă

SNarcisa_111

Man=barbat ;men =barbatii ; the man =barbatul ; the men =barbatiii

acum 3 ani

MorosanIoa

Yes miss

acum 2 ani

catanarebe2

Ce inseamna.Sunt incepatoare.ma ajuti te rog,adica vreau sa imi traduci Yes=da,iar miss=..............?!

cu 6 luni în urmă

CruellaDeV6

Miss e doamna, domnisoara

cu 3 luni în urmă

Alex196607

Miss poate insemna si doamna sau domnisoara fiind o adresare politicoasa

acum 2 săptămâni

MorosanIoa

Ba da

acum 2 ani

Alexandru.George

Intreb, dac scriu "The men eat bread" cum se traduce ?

acum 4 ani

M-Eliza

barbatii mananca paine

acum 4 ani

MorosanIoa

Yes the men eat bread

acum 2 ani

AndreeaTui

Barbatii mananca paine.

acum 2 ani

MorosanIoa

Yes miss

acum 2 ani

Tatiana305274

Barbatii mananca paine

cu 7 luni în urmă

catanarebe2

Te ajut eu.Se traduce..,Barbatii mananca paine.Bravo si tu esti buna la engleza nu te lasa batuta.

cu 6 luni în urmă

Mariana218553

Barbatii maninca piine

cu 2 luni în urmă

Adrian875131

-Barbatii mananca paine- dar eu nu cred ca o fac :))))

acum 1 an

MorosanIoa

Barbatii mananca paine. Atentie la limba romana. Mananca si tu paine, nu litere. Ia pauza de masa si tradu ce ti-am scris

acum 2 ani

KasajEduar1

Edy

acum 2 ani

MorosanIoa

Lasa o intrebare Man

acum 2 ani

AlexandruN839948

:-))

acum 2 ani

MorosanIoa

Simpatica chestia. Tradu in chineza

acum 2 ani

CruellaDeV6
<h1>habarnam</h1>
cu 3 luni în urmă

Tazumy1

The men eat bread ( asa e corect)

cu 5 luni în urmă

alingabrie278275

Singularul la prural

acum 1 an

stefaniascisin

trebuia sa-mi accepte propozitia

acum 3 ani

MorosanIoa

Nice!!!

acum 2 ani

Vlad133264

Eu am microfonul prost si nu pot sa dau raspunsul corect din cauza lui chiar dac pronunt corect

acum 1 an

catanarebe2

De parca pronunti corect.Sau poate da bravo!

cu 6 luni în urmă

HucsiGeza

Nu este la plural handicapatule

cu 4 luni în urmă

HucsiGeza
cu 4 luni în urmă

Livia204346

The men = bărbații, articulat , iar men= bărbați, nearticulat, nu ?

cu 1 lună în urmă

Cosmin_Rosca

Buna,cum se pronunta?La fel?Si cum imi dau seama cand spune cineva 'man sau men'(in pronuntie ma refer).:-D

acum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

La plural ”men” se pronunță cu E clar și este mai scurt.
La singular ”man” se pronunță între E și A și este mai lung.
Ascultă la propozițiile astea diferența dintre: man și men.

În plus ești atent și la verb, dacă este cel pentru persoana a treia singular sau nu.

acum 3 ani

Anca-Florina

Tipule cât stai tu pe telefon,de răspunzi la toți? :-P

acum 3 ani

MorosanIoa

Nu stau pe telefon Tipo. Sed pe scamn . tradu inengleza Miss

acum 2 ani

MorosanIoa

Thanks! O sa vorbim engieza perfect peste vreo TEN YEARS tradu in idis

acum 2 ani

MorosanIoa

Hallo!! Cosmo

acum 2 ani

MorosanIoa

Multumesc pentru dialog. Good bie!

acum 2 ani