1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Daha bu kavram üzerine çalış…

"Daha bu kavram üzerine çalışıyor."

Çeviri:Sie arbeitet noch an dem Begriff.

November 7, 2017

6 Yorum


irfan73267

Bu cümlede "bu" anlamını nasıl çıkartırsınız? an dem Begriff. Daha kavramın üzerine çalışıyor olmalı. Daha bu kavramın üzerine çalışıyor demek icin. an diesem Begriff olmalıydı.


ozlyr

an yerine über kullanılabilir mi


humetin

Ich komme AUF keiNEN Fall - Sie ist IM Begriff zu gehen.


humetin

......üzerinDE çalışıyor....


humetin

Daha kavram üzerinde çalışıyor.

Sie arbeitet noch an DIESEM Begriff : Daha bu kavram üzerinde çalışıyor.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.