"Sie erlauben keine Katzen."

Çeviri:Onlar kedilere müsaade etmiyorlar.

November 7, 2017

9 Yorum


humetin

das Laub (yaprak-lar) - erLAUBen

November 7, 2017

Mucteba13

Tekil çoğul ile ilgili birşey diyorsan "en" eklemekten başka daha daha değişik çoğul ekleri var.

January 6, 2018

__kewe__

isimden fiil yaparken anlam cok kaymis sanki :)

May 18, 2018

__kewe__

"onlar kedilere izin vermiyor / müsade etmiyor " da eklenmeli

May 18, 2018

humetin

Hiçbir kediye izin vermiyorlar (Kabul edilmiyor !)

October 16, 2018

humetin

Bitte erlauben Sie mir mich vorzustellen =

October 16, 2018

humetin

Ich erlaube mir, glücklich zu sein und frei zu leben =

October 18, 2018

humetin

Bitte erlauben Sie mir mich vorzustellen =

October 20, 2018

ahatdou

ayıp ayıp ya kaçtır kabul etmiyorsunuz ne fark eder müsade ile müsaade bir tane a harfimi anlam değiştiriyor ŞEVKİMİZİ KIRMAYIN LANET OLSUN DEDİRTMEYİN

April 4, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.