"SieerlaubenkeineKatzen."

Çeviri:Onlar kedilere müsaade etmiyorlar.

1 yıl önce

8 Yorum


humetin

das Laub (yaprak-lar) - erLAUBen

1 yıl önce

Mucteba13

Tekil çoğul ile ilgili birşey diyorsan "en" eklemekten başka daha daha değişik çoğul ekleri var.

11 ay önce

__kewe__

isimden fiil yaparken anlam cok kaymis sanki :)

6 ay önce

__kewe__

"onlar kedilere izin vermiyor / müsade etmiyor " da eklenmeli

6 ay önce

humetin

Hiçbir kediye izin vermiyorlar (Kabul edilmiyor !)

2 ay önce

humetin

Bitte erlauben Sie mir mich vorzustellen =

2 ay önce

humetin

Ich erlaube mir, glücklich zu sein und frei zu leben =

1 ay önce

humetin

Bitte erlauben Sie mir mich vorzustellen =

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.