"Jdeme na party."

Překlad:We go to a party.

před 1 rokem

4 komentáře


Martin804631

Proč když jsem napsal.. We go on the party tak je to špatně?

před 1 rokem

tatka_
tatka_

Pokud napíšete "on", tak by jste vylezl na tu partu lidi co oslavuje. Tady ale chceme jít oslavovat. "Go" se pojí s předložkou "to". Viz.: https://www.helpforenglish.cz/article/2010052601-predlozkove-vazby-se-slovesem-go

před 1 rokem

Martin809014

Proč nemůže být We are going to the party?

před 5 měsíci

ChovMart

"We are going to the party" může být, protože jsem to před chvílí zkusil, a odpověď byla uznána

před 1 měsícem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.