A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Nálam van az embered."

Fordítás:I have your man.

4 éve

7 hozzászólás


NikolettaL8

I have your man- írtam én. A "got"-ot nem is tanította a leckék során. :-/

4 éve

evocs

én people-t írtam, az is ember nem?

4 éve

wp.rochy

A people embereket jelent, többesszám.

4 éve

bereczki.c

én "member"-t az is ember és az sem jó, a Man a helyes de miért ? az férfi nem ember.

4 éve

geretz
geretz

A got még szóba sem került.

3 éve

happydaddy62

az "I have" nem az én valamim?-én birtoklok valamit- vagyis : enyém az embered....

4 éve

diakro

"I have" -> nekem van, nálam van

4 éve