1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Do I need to set a date?"

"Do I need to set a date?"

Fordítás:Szükséges időpontot kitűznöm?

April 6, 2014

24 hozzászólás


cstuncsik

ez nem jó: Be kell állítanom a dátumot?


fectroll

Lehet, hogy azért nem fogadta el, mert nem "egy dátumot" írtál, hanem "a dátumot".


Ari437808

Be kell állítanom a dátumot? = Do I need to set THE date?


PappLajos10

Nekem az a problémám, hogy az adott mondatban, önmagában teljesen mindegy - szövegkörnyezet nélkül,- hogy "szükséges dátumot kijelölnöm", vagy pedig " dátumot szükséges kijelölnöm" Csak az adott szövegkörnyezet az, amely eldöntheti, hogy melyik formulát célszerű használni. Ugyan ez vonatkozik a " szükséges időpontot kitűznöm" és az "időpontot szükséges kitűznöm" párosra. Nem értem, hogy ilye esetben miért nem fogadja el, akármelyik formulát


mima234mima

Az ,,egy dátumot" nem külön írjuk?


Attila_Ferenc

A pontos valaszt adtam meg ekezetek nelkul es nem fogadja el... tok jo h ez random mondatoknal elofordul...


miskei

Én nem "date"-t hallottam, hanem "day"-t, és szerintem a mondat így is helyes, kár hogy süket vagyok, vagy ...?


Karsa5

Nem, nem vagy az, de javaslok egy jó minőségű head set-et. Azzal sokkal tisztában hallani.


brigittacsilla

Szukseges adnom egy idopontot.


Linacskaa

a jó választ nem fogadta el!!! ilyenkor mi van?


Ste8lla

Tök jó,hogy ennek a kérdésnek a válasz feladatánál a beállítani igét nem fogadja el itt meg azt fogadja el...


OktavianVa

Szerinte a Be kell állítanom egy dátumot? A jó. Ha belépek a csevegőbe akkor Szükséges időpontot kitűznöm? Is jó.... De az általam írt Szükséges kiválasztanom egy dátumot? Az bezzeg nem


FeldeFanni

ezt nem fogadja el az AZ miatt: ki kell tűznöm AZ időpontot (de ha nem írom oda az azt akkor nagyon hülyén hangzik)


farkas13

nekem kell kitűzni az időpontot , ez mégis mért nem helyes?


Sztankay54

Szükségem van kitűzni a dátumot.....Ez miért nem jó?


gnebeva

Elég magyartalan így a mondat, meg nem is kérdő!


Loobelt

Adnom kell egy időpontot? - nem jó?


RodeZita1

"Idopontot kell megadnom" , nem helyes?


JoeSzab

Szükséges dátumot állítanom? Véleményem szerint ez jó fordítás. A rendszer szerint nem , az így fordítja: Szükséges dátumot beállítanom? Szerintem ha a "beállítanom" szót használja akkor a dátum szó elé kell névelő: Szükséges a dátumot beállítanom?


bardospince

Egy időpontra van szükségem.


Marcsi75036

Ki kell tűznöm az időpontot? Miért nem jó??????


gnebeva

Mert nem "the" szerepel, hanem "a". Ez biztos hiba szerintem.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.