A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Do we have coffee?"

Fordítás:Van kávénk?

4 éve

6 hozzászólás


gabomamo

kávézunk? ezt is el kellene fogadni

4 éve

Kincskereso

szerintem is, de a "Kérünk kávét?"-t sem fogadta el, pedig az is jó (szerintem)

4 éve

Matyi0123.

Hol a drink :p Ennek koze nincs az ivashoz -.-"

3 éve

Dzsana

Iszunk egy kávét? - nem fogadta el -:(

3 éve

patricia201498

de amugy ez azt jelenti hkgy van kávénk felidegesit csak mert ugy irtam hogy kávét iszunk nem fogadta el

8 hónapja

Linocska93

Ez tényleg igy helyes??? Hihetetlen....

8 hónapja