"She eats the orange."

Çeviri:O portakalı yer.

April 6, 2014

26 Yorum

Konu önem sırasına göre

sevdalidris

o portakal yer yazdım kabul etmedi ,ilginçççççççççç:)

April 6, 2014

secretrecipe

"the" kullanımı hakkında: https://www.duolingo.com/comment/1646458

April 6, 2014

eyupkilic

She eats orange deseydi dedigin olurdu ama the oldugu icin olmuyo turkcedeki ''aşağı ve aşağıya ''gibi örneğin

April 14, 2014

5clihamit

Anlamadim açikla

December 5, 2015

NazlHilalB

O portakalı yer yazmış sen pirtakal demişsin

October 9, 2019

zeynepsude4

Benim bildigim ingilizcede buna pek onem verilmiyo onemli olan bence karsidakinin anlamasi ve bu kullanim cok sacma

April 28, 2014

muhammette

Türkçede biz bazen geliyo deriz ama normal olano geliyor gibi

June 2, 2014

eref468127

katılıyorum

July 23, 2016

Senass

o portakal yer demekle o portakalı yer arasındaki fark ne ikiside aynı şey değil mi?

June 7, 2014

HasanAkdik

O portakal yer dersen ortada olmayan bir portakaldan bahsetmiş olursun. Ama o portakalı yer dersen var olan ve yiyeceğine emin olduğun portakaldan bahsetmiş olursun. Yada bunun gibi bir şey..

July 8, 2014

nursckuru

Bence farkli seyler. Mesela diyor o portakal yer (yani o herzaman portakal yer cunku portakali seviyor anlami olusuyor akilda) o portakali yer [ bu da belli bir yerde duran portakali (mesela masa gibi bi yerde ) yer. Kimse yemesin falan.] Yani en azindan benim aklima boyle geldi. Bu sekilde dusununce fark ortaya cikiyor. Dogru muyum bilmiyorum ama elimden geldigince yardimci olmaya calistim :)

February 6, 2016

mrveymn

ya bazen yapiosun dogru bildigin seyi ama olmuyor sinir oluyorum .

March 9, 2015

Hintdizile

Iki saat söylüyorum anlamio

November 16, 2016

sevdalidris

secretrecipe teşekkürler

April 11, 2014

zeynepdagkoc

Dogru ceviri yaptim kabul etmedi

January 14, 2015

5clihamit

Aynen

December 5, 2015

OsmanBACI

Hzjxjznz

July 9, 2015

Oyunseveri

Anlaması zor

November 26, 2015

5clihamit

Oglim duymuyo beni yanlis anlio

December 5, 2015

AffanKaanG

Her şeyi iki kere tekrarlamam gerekiyo ;(

June 30, 2016

DTB_SwandLer

ben böyle programın ses kayıt programına tükeriym hiçbir türlü sesimi algılamıyor deliye döndüm şu uygulamanın tek sevmediğim yanı da bu _kulaklığı deniyorum başka bir şeyde ses kayıdı muhteşem çalışıyor ama bu programa gelınce hiçbir sey algılamıyor gercekten terbiye seviyesi olarak bu uygulamaya acayip doluyum

January 1, 2017

SalimGle

bizdede öyle oldu

January 16, 2017

NazarSlaCo

O portakal yer neden olmuyo nasıl bir saçmalık bu ya!?

January 30, 2017

EMNEAATAY

"The" yi yanlış telaffuz ediyorsunuz.

January 27, 2018

ali794660

benim bildiğim ; Portakal burda bilinen yani mesela masanın üzerinde yada dolapta olan bir nesnedir. ' The ' kullanımı bu yüzden yapılıyor . Başka bir deyişle anadili ingilizce olan için ' the' kullanılsada kullanılmasada anlam ' O portakalı yer ' dir. Kullanılmadığı takdirde genel olarak portakaldan bahsedildiğini anlıyoruz. ' The' kullanıldığında ise belirli bir portakaldan ( e.g. masada yada dolapta) bahsediliyodur.

October 24, 2018

Skalpb

Kiz portakali yer dedim o portakali yermis. Anlamadim

June 12, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.