1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She eats the orange."

"She eats the orange."

Çeviri:O portakalı yer.

April 6, 2014

45 Yorum


sevdalidris

o portakal yer yazdım kabul etmedi ,ilginçççççççççç:)


MuratKarab139144

İyi oldu teşekkürler


ZeynepDeni92271

Yanlis yazdığımızı farkediyoruz fakat geri alamıyoruz


sude958059

"The" nesneye geldiği zaman nesneyi belirtili yapar. Örneğin; -she eats the orange (o portakalı yer.) -shr eats orange (o portakal yer.) Yani burada the -ı,i eki getirmiş.


eyupkilic

She eats orange deseydi dedigin olurdu ama the oldugu icin olmuyo turkcedeki ''aşağı ve aşağıya ''gibi örneğin


5clihamit

Anlamadim açikla


NazlHilalB

O portakalı yer yazmış sen pirtakal demişsin


zeynepsude4

Benim bildigim ingilizcede buna pek onem verilmiyo onemli olan bence karsidakinin anlamasi ve bu kullanim cok sacma


muhammette

Türkçede biz bazen geliyo deriz ama normal olano geliyor gibi


Senass

o portakal yer demekle o portakalı yer arasındaki fark ne ikiside aynı şey değil mi?


HasanAkdik

O portakal yer dersen ortada olmayan bir portakaldan bahsetmiş olursun. Ama o portakalı yer dersen var olan ve yiyeceğine emin olduğun portakaldan bahsetmiş olursun. Yada bunun gibi bir şey..


nursckuru

Bence farkli seyler. Mesela diyor o portakal yer (yani o herzaman portakal yer cunku portakali seviyor anlami olusuyor akilda) o portakali yer [ bu da belli bir yerde duran portakali (mesela masa gibi bi yerde ) yer. Kimse yemesin falan.] Yani en azindan benim aklima boyle geldi. Bu sekilde dusununce fark ortaya cikiyor. Dogru muyum bilmiyorum ama elimden geldigince yardimci olmaya calistim :)


mrveymn

ya bazen yapiosun dogru bildigin seyi ama olmuyor sinir oluyorum .


zeynepdagkoc

Dogru ceviri yaptim kabul etmedi


Hintdizile

Iki saat söylüyorum anlamio


dicle583392

Bu kadar basit bir şeyi ne kadar uzattınız be


sevdalidris

secretrecipe teşekkürler


5clihamit

Oglim duymuyo beni yanlis anlio


AffanKaanG

Her şeyi iki kere tekrarlamam gerekiyo ;(


DTB_SwandLer

ben böyle programın ses kayıt programına tükeriym hiçbir türlü sesimi algılamıyor deliye döndüm şu uygulamanın tek sevmediğim yanı da bu _kulaklığı deniyorum başka bir şeyde ses kayıdı muhteşem çalışıyor ama bu programa gelınce hiçbir sey algılamıyor gercekten terbiye seviyesi olarak bu uygulamaya acayip doluyum


SalimGle

bizdede öyle oldu


NazarSlaCo

O portakal yer neden olmuyo nasıl bir saçmalık bu ya!?


EMNEAATAY

"The" yi yanlış telaffuz ediyorsunuz.


ali794660

benim bildiğim ; Portakal burda bilinen yani mesela masanın üzerinde yada dolapta olan bir nesnedir. ' The ' kullanımı bu yüzden yapılıyor . Başka bir deyişle anadili ingilizce olan için ' the' kullanılsada kullanılmasada anlam ' O portakalı yer ' dir. Kullanılmadığı takdirde genel olarak portakaldan bahsedildiğini anlıyoruz. ' The' kullanıldığında ise belirli bir portakaldan ( e.g. masada yada dolapta) bahsediliyodur.


Skalpb

Kiz portakali yer dedim o portakali yermis. Anlamadim


Havin0620

Erkek kelimesinin baş harfi büyüktü cümle başına gelmesi gerekiyormuş gibi


ibrahim43031

Neden tekrar ettigim cümleyi kabul etmeyip atlıyor ... ? Yardımcı olursanız sevinirim


Zeyneb136800

Aynını okudum fakat kabul etmedi


_.-YesPanda-._

PRTKAL YAZDIM KABUL ETMEDI İSYANNNNNNN


YSFR8

Ya telefon kaydı yanlışlıkla bastım eminmi diye sorar insan bi ya


narkocaba

Cevap o portakalı yer


TZKPRN700469

Duo acıktırma beni


serkancegil1

Genis zaman çekimlerde özne, i you we they değilse (he,she,it ise) fiilin sonuna s takısı gelmesinin sebebini biri açıklayabilir mi?


AhmetCeven

Kız yazdım o yerine kabul etmedi


probe_earth

doğru kabul edilmeliydi.


_duolingolove_

Çünkü girl kız demek orda girl demiyo he she o yerine geçiyor


ali794660

Buradaki 'She' woman da olabilir girl de .. o sebeple


cigdemzeyn

Portakal yeri kabul etssin!

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.