A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The bear eats."

Fordítás:A medve eszik.

4 éve

7 hozzászólás


emoki2002

es mert nem jo az ha azt irtam hogy " a medve eszik"

4 éve

DoulinGirl

azert mert az drinks az iszik te nagyokos!

3 éve

dvd061

Azer mert a drink azt jelenti hogy isz

2 éve

bankairyuu

sajnos a kiejtés nem elég tiszta!

3 éve

dobililike

Az nem jo hogy a maci eszik ??????????? Hisz a maci meg a medve ugyan az mint a cica meg a macska nem vagy én vagyok a hüje Bocs ha televan irásbeli hibákkal

2 éve

EtuuFlower

S ha azt íram volna hogy "A maci eszik"?

3 éve

balzs20001

A medve eszik

2 éve