"Εμείς περνάμε την ημέρα μαζί."

Μετάφραση:We spend the day together.

πριν από 1 χρόνο

4 σχόλια


ntimosp

Γιατί η απάντηση "we pass the day together" είναι λάθος;

πριν από 1 χρόνο

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Γιατί στα αγγλικά, we pass the time (κάποιες φορές και spend, ανάλογα με την περίπτωση), αλλά we spend the day. Αυτό είναι το γραμματικά σωστό. Δεν είναι ακριβής μετάφραση. ^.^

πριν από 1 χρόνο

uoLL8
uoLL8

Καλημέρα Δήμητρα.

Νομίζω πως κυριολεκτικά σημαίνει *"...ξοδεύουμε...". Δηλαδή αν "ο χρόνος είναι χρήμα" μιλάμε για φοβερή "σπατάλη". :-)

Φιλικά Κλεάνθης

πριν από 2 εβδομάδες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Όντως. Θα ήταν ένας καλός τρόπος να θυμάται κάποιος την διαφορά. ^.^

πριν από 2 εβδομάδες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.