"Εμείς περνάμε την ημέρα μαζί."

Μετάφραση:We spend the day together.

November 9, 2017

4 σχόλια


ntimosp

Γιατί η απάντηση "we pass the day together" είναι λάθος;

November 9, 2017

Dimitra956826

Γιατί στα αγγλικά, we pass the time (κάποιες φορές και spend, ανάλογα με την περίπτωση), αλλά we spend the day. Αυτό είναι το γραμματικά σωστό. Δεν είναι ακριβής μετάφραση. ^.^

December 10, 2017

uoLL8

Καλημέρα Δήμητρα.

Νομίζω πως κυριολεκτικά σημαίνει *"...ξοδεύουμε...". Δηλαδή αν "ο χρόνος είναι χρήμα" μιλάμε για φοβερή "σπατάλη". :-)

Φιλικά Κλεάνθης

January 7, 2019

Dimitra956826

Όντως. Θα ήταν ένας καλός τρόπος να θυμάται κάποιος την διαφορά. ^.^

January 8, 2019
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.