1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben daha önce onunla konuştu…

"Ben daha önce onunla konuştum."

Çeviri:I talked with her previously.

April 6, 2014

29 Yorum


OnurCahitY

Tartışma platformu yerine kısacık bile olsa bilgi alabileceğimiz bir bölüm olsa mükemmel olucak.


cronychucky

I have spoken with him previously dogru degilmi


CAytun

Previously belirsiz de olsa geçmişteki bir anı işaret ettiği için past tense olmalı.


Fusun984430

O zaman aynı şey diğer örneklerde de olmalıydı


incibursa2020

kesin bir tarih yoksa past olamaz belirsiz zamanlarda etkisi suanda goruldugu icin past perfect olmali


MehmetAliBey7733

I spoke with him previously yazarsanız doğru kabul edecektir civciv görünümlü davşanımsı sincak Duolingosu


Howyoudoing11

i have talked with her before.

i have talked to her before.

?


cevatim

""I have talked with him previously."" neden olmadi


incibursa2020

doğrusu bu rapor ettim


hilal___lcy

"i have previousily spoken to him" bu cümle neden olmaz??


selck123

I have talked him before


tracymczgr

aynısı yazdım kabul etmedi. neden acaba bilgisi olan var mı?


melek718946

Previously sona gelmese de i previously talked with her desek ne sakincasi var


kardelengrbz

yanlış bir kullanım olmaz ama İngilizce'deki cümle yapısına göre fiilleri tanımlayan previously gibi zaman zarfları fiilden sonra genellikle cümle sonunda gelirler.


svhn19

Daha once onunla konustum ...yani yrnuden konusabilirim past perfect kullanilabilir bir cumle neden i have spoken with him before kabul edilmedigini aciklarmisiniz lutfen


HakanSait

Bu alıştırma "past tense" değilki. Neden "I talked" oldu şimdi. Yandı beynim a dostlar:-?


Hanife209608

Speak ile talk arasındaki fark nedir?


Aye95537

Durmadan Duolingo Plus alin diye reklam giriyorsunuz . Peki pluss alinca da bu sorular hep havada mi kalacak böyle?


Meliketkn080

Previously derken belirli bir zamanı gösteriyor ve konuşma o zaman bitmiş, yani “ben onunla daha önce konuştum, konuştum ve bitti” anlamı taşıyor. O yüzden Past Perfect kullanılmaz.


Yaar873404

Prevously kullanılan cümlede have kullanılmıyor,


Asafhan1

İ talked to her previously


berkay110046

I talked with her previously


Erkmen538248

Surec zaman olmadigi icin mi "have talked" kabul edilmedi, yani gecmiste bir zamanda konusup eylem sona erdigi icin?


smartmanist

I previously talked to him.


Aytl109978

Bilgilendirme lütfen


Fusun984430

Neden simple past anlamadım.


Fusun984430

Neden simple past


Baha972385

Daha önceki örneklerde "talk to him/her" olurken burada "with him/her" olmasının sebebini anlamak zor. Eğer soru " ben öncelikle onunla konuştum" ise verdiği doğruya uyuyor.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.