"Ben daha önce onunla konuştum."

Çeviri:I talked with her previously.

April 6, 2014

14 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

cronychucky

I have spoken with him previously dogru degilmi

April 6, 2014

CAytun

Previously belirsiz de olsa geçmişteki bir anı işaret ettiği için past tense olmalı.

February 18, 2015

OnurCahitY

Tartışma platformu yerine kısacık bile olsa bilgi alabileceğimiz bir bölüm olsa mükemmel olucak.

May 7, 2019

hilal___lcy

"i have previousily spoken to him" bu cümle neden olmaz??

June 13, 2014

Howyoudoing11

i have talked with her before.

i have talked to her before.

?

September 19, 2018

selck123

I have talked him before

March 21, 2015

tracymczgr

aynısı yazdım kabul etmedi. neden acaba bilgisi olan var mı?

June 22, 2017

Asafhan1

İ talked to her previously

December 8, 2016

berkay110046

I talked with her previously

March 9, 2018

cevatim

""I have talked with him previously."" neden olmadi

March 5, 2019

HakanSait

Bu alıştırma "past tense" değilki. Neden "I talked" oldu şimdi. Yandı beynim a dostlar:-?

May 8, 2019

Erkmen538248

Surec zaman olmadigi icin mi "have talked" kabul edilmedi, yani gecmiste bir zamanda konusup eylem sona erdigi icin?

August 19, 2019

smartmanist

I previously talked to him.

October 6, 2019

svhn19

Daha once onunla konustum ...yani yrnuden konusabilirim past perfect kullanilabilir bir cumle neden i have spoken with him before kabul edilmedigini aciklarmisiniz lutfen

October 12, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.