Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"They had led the village."

Tłumaczenie:Poprowadzili wioskę.

4 lata temu

28 komentarzy


kucnij

chyba do szału

4 lata temu

wieszczyniewiesz

??? Bez sensu - oni doporowadzili wioskę??

4 lata temu

dana494

Doprowadzili ja do aresztu ;-)

2 lata temu

Frytka4

Dlaczego nie: Oni przewodzili wiosce?

3 lata temu

SylwiaSobc

Coraz lepsze te teksty.

3 lata temu

LikeADuo

They had led the people of the village to już by pasowało

3 lata temu

Dziobaczka

Chyba predzej chodzilo o to ze "zalozyli" wioske,bo tak brzmi zupelnie nielogicznie

3 lata temu

Jagneszka

A mnie przetlumaczylo "oni przyprowadzili ta wies"sorry ale nawet po polsku nie wiem co to znaczy??????

2 lata temu

uszypl

Jak Termalika zostanie mistrzem Polski, przyda się to zdanie.

1 rok temu

persutm

a ja myślę że oni byli przywódcami wioski.

2 lata temu

mentor704825

Autorzy programu nie popisali się, bo i tym razem trzeba lub można interpretować to zdanie w dowolny sposób. ..zdanie wyjęte z kontekstu jakieś nieznanej nam treści. Cóż nam pozostało ? ..- uczyć się dalej..

2 lata temu

YenGry
YenGry

Normalne zdanie. Chodzi w nim o to, że przywódcy poprowadzili wioskę. W sensie, że mieszkańców tej wioski. Poprowadzili, np. do zwycięstwa.

1 rok temu

Tomek_KRK

ja dałem odpowiedź: 'oni przewodzili wiosce' i jest źle

2 lata temu

PanPiiiitaaaa

Bo to jest źle xd

1 rok temu

darek58365

lepiej żeby poprowadzili knajpę

1 rok temu

netis7
netis7

Ja zwątpiłem i nawet nie próbowałem tego przetłumaczyć. Zgłosiłem, że to nie ma sensu-może usuną lub poprawią...

2 lata temu

gosh45

Nie usunęli i nie poprawili....

2 miesiące temu

TheBestLadybird

Tak, bez sensu.

1 rok temu

iDawidb

czemu nie "oni prowadzili wioskę", tylko musi być koniecznie "poprowadzili"?

1 rok temu

sara13941

Nielogiczne

1 rok temu

krzysiek327944

Bez sensu

1 rok temu

magdawonic2

Mi wyskoczyło jako poprawna odpowiedź: Oni zaprowadzili ta wieś. ...

8 miesięcy temu

Jerzy499945

Czy to zdanie ma sens

7 miesięcy temu

michal595142

Zajebuiste zdanie

6 miesięcy temu

MagorzataN777073

Bez sensu

6 miesięcy temu

Kasia878373

"Led" - forma czasownika "lead" (nie "let", "leave"...) - prowadzić (dokądś), przewodzić, kierować, wieść, wprowadzać, wodzić, przodować w czymś...

4 tygodnie temu