1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ich mag diesen Text."

"Ich mag diesen Text."

Çeviri:Ben bu metni sevdim.

November 10, 2017

11 Yorum


Gluslu0

geçmiş zaman değil ki


SabineBergmann1

Bunu açıklaması zor. "Bu metni sevdim/beğendim" dersem, bu metni zaten okudum. Türkçe çok mantıklı bir dil ve bu nedenle geçmiş zaman kullanılıyor. "Ich mochte diesen Text" ya da "Ich habe diesen Text gemocht"" dersem, artık metni sevmediğim anlamına geliyor.


SilverMooon

(Bu metni seviyorum) niçin yanlış????


Gluslu0

geçmiş zaman değil ki


sitare325170

Lütfen çeviriyi düzeltin!


Berkay945

02.09.2019 mantıklı cevap hala kabul edilmiyor.


SabineBergmann1

Bunu açıklaması zor. "Bu metni sevdim/beğendim" dersem, bu metni zaten okudum. Türkçe çok mantıklı bir dil ve bu nedenle geçmiş zaman kullanılıyor. "Ich mochte diesen Text" ya da "Ich habe diesen Text gemocht"" dersem, artık metni sevmediğim anlamına geliyor.


sema205158

zor degil. Genis zaman oldugu icin. Yani kapanmamis bir zaman dilimi. Sürekli okusamda, okumus olsamda seviyorum. "Bu metni seviyorum"

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.