1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "What is the relation between…

"What is the relation between work and school?"

Çeviri:İş ve okul arasındaki ilişki nedir?

April 6, 2014

17 Yorum


mahirsari

İlişki yerine bağlantı dedim. Olmadı. Bildirdim. Yanlış mıyım?


aerckan

ben de öyle yaptım, doğru olması laızm


baba4366

iş ve okul arasında ne ilişkisi var dedim kabul etmedi


BAAKSahin

Turkcelestirirzsk olur ama net turkcesini istiyorlar


Serkanetin11

Aynen ben de öyle yazdım kabul etmedi


mert.aktas

"Çalışmak ile okul arasında ne ilişki var?" niye olmuyor?


unsalcibram

Burda work isim olarak kullanılmış. O yüzden work'ün isim anlamına bakmalıyız


neslihan104199

Ne ilişki var dedim kabul etmeliydi


rumeysa1991

İş ve okul arasında ne ilişki var dedim olmadi


emotionalman

Buraya yazmak yerine emin olduğunuz cevapları "rapor et" butonuna tiklarsaniz cevabınız eklenir.


aylinsky

Is ve okul arasinda nasil bir iliski var kabul edilemez mi


aybaladogan

nasıl denmesi için cümle what'la değil how ile kurulmuş olmalı


ayse5758

soru job olsaydı iş doğru cevaptı, ancak soru work , soru ve cevap tutarlı değil


languagepaule

Neden "iş ve okulun ilişkisi ne" yanlış mı?


OktayTurk1

Okul yerine okulun yazdım kabul etmedi


obanolu

İş ve mektep beynindeki münasebet nedir dedim sistem çöktü


GlayCazgrK

“İ” harfi Türkçe cümlede büyük harf olarak başladığında yanlış diye işaretliyor oysa cümle tam da böyle yazıldı.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.