1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "We have not said that."

"We have not said that."

Μετάφραση:Εμείς δεν το έχουμε πει εκείνο.

November 11, 2017

4 σχόλια


Konstantin716578

Δεν χρειάζεται να μπει η λέξη "αυτό"


D_..
Mod
Plus

Χρειάζεται και πάρα πολύ μάλιστα! Εδώ δεν αρκεί το 'το', επειδή το that είναι δεικτική αντωνυμία και προσδίδει έμφαση. Για την ακρίβεια το 'το' μπορεί να παραληφθεί στην ελληνική φράση, επειδή είναι ο ασθενής τύπος της αντωνυμίας, αλλά το that/αυτό είναι η ουσία της φράσης, ότι δεν έχουμε πει αυτό και όχι κάτι άλλο.


Konstantin716578

Ασχέτως με τα αγγλικά, το "το" μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως αντωνυμία αντί να πούμε την λέξη "αυτό".

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.