1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "I am going to reduce the amo…

"I am going to reduce the amount of food."

Μετάφραση:Πρόκειται να μειώσω την ποσότητα της τροφής.

November 12, 2017

5 σχόλια


Am366

Έγραψα: πρόκειται να μειώσω την ποσότητα φαγητού. Στα ελληνικά συνηθίζεται, γιατί είναι λάθος;


Eleni484437

Πρόκειται να μειώσω την ποσότητα τροφής


spdl79
Mod
Plus

πρόκειται να λιγοστέψω την ποσότητα φαγητού;


spartacos2

Έγραψα Πρόκειτε να μειώσω την ποσότητα της τροφής. Γιατί λέει οτι το ίδιο ειναι λαθος???


LEFTERIS235652

Αν είναι δυνατόν να μη δέχεται το ελαττώνω που είναι συνώνυμο του μειώνω!!!

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.