1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Αυτές οι αποστάσεις είναι έν…

"Αυτές οι αποστάσεις είναι ένα μέτρο της θέσης."

Μετάφραση:These distances are a measure of the position.

November 12, 2017

4 σχόλια


Michael409270

Τι σημαίνει αυτή η πρόταση;


andrikon

Η ελληνική πρόταση δεν είναι σωστή. "Αυτές οι αποστάσεις είναι μία μονάδα μέτρησης της θέσης, ή ένα σύστημα μέτρησης της θέσης, ή ένα μετρικό σύστημα της θέσης". https://www.wordreference.com/engr/measure


Valentine897317

"these distances are a measure of the location" γιατί είναι λάθος???


uoLL8

I guess the correct answer means "...among others", because I wrote "...the measure..." and it kicked me out. Am I right?

Your friend Kleanthes

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.