1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Suyun var."

"Suyun var."

Çeviri:Du hast Wasser.

November 12, 2017

6 Yorum


BatuhanKa1

du hast der wasser yazdım kabul etmedi. neden der'i kabul etmedi


k.gokce

"Haben"(sahip olmak) fiilinin 2. tekil kişiye göre fiil çekimi "hast"dır.


ahweeebuts

İpucu için 'suyun' kelimesinin üstüne tıkladım ve dein wasser yazıyordu. Dein burda ne demek?


zeynep55043

Senin demek dein.. Senin suyun


Nail81723

Du hast das wasser olmasi gerekmiyor mu ya , suyun var demis akkusatif olması lazım burada

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.