"Welches Bier trinkst du?"

Çeviri:Hangi birayı içersin?

November 12, 2017

5 Yorum
Tartışma kilitli.


Vahiddinal1

Sen ilavesi aynı anlam


k.gokce

Şimdi düzeltildi. Teşekkürler!


Benduolingoyum

tamam canm ben acaba bu sefer de ben de cok mutlu olmak için hakkında üye olmadan sitemizde bir sonuca ulaşamazsanız. gokce gokce bey amca galiba sen sabah kahvaltını yaptın sucuklu yumurta kokuları burnuma kadar geldi


LoserDuck

Hangi bira içersin doğru değil mi


Necati886454

Türkçe de" hangi biradan icersin" aynı anlamı taşır... Fakat yanlış sayıldı. Tercüme Türkçe nin esnekligine uygun olmuyor...

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.