"Вчора був туман."

Translation:Yesterday there was fog.

November 12, 2017

3 Comments


Lingvist444285

чому "Yesterday was a fog" не вірно?

November 12, 2017

Enzfj2

Бо туман не є предметом, який можна полічити, так само як сніг, дощ, вода: артикль 'a' є редукованим чисельником 'one'.

November 14, 2017

deniko

http://sentence.yourdictionary.com/fog

Тут можна знайти приклади вживання як без артиклю, так і з невизначеним артиклем.

Yes or no, yes or no, yes or no! he still shouted when the princess, as if lost in a fog, had already staggered out of the study.

А ось приклад з книжки:

https://goo.gl/G16sdB

"There was a fog yesterday".

А ще є ідіома - "in a fog", тут взагалі без артикля ніяк.

https://idioms.thefreedictionary.com/in+a+fog

November 15, 2017
Learn Ukrainian in just 5 minutes a day. For free.