"Theyreadthebook."

Переклад:Вони читають цю книгу.

1 рік тому

2 коментарі


Taras313888

чому book озвуують як бак а не бук

1 рік тому

deniko
deniko

Голосний звук у слові book - це ані "а", ані "у".

У транскрипції він позначається як /ʊ/, і для нас він все-таки як правило звучить більше як "у", хоча це не те саме, й іноді мозок може намагатися нам сказати, що це щось інше.

Наше "у" позначається як /uː/ (ну хіба що він дещо довший, ніж наше коротке "у"), і цей звук, наприклад, присутній у слові food (зверніть увагу, що літери "oo" в словах book та food позначають різні звуки, book = /bʊk/, food = /fuːd/.

Як звучить "book" у реченні, яке вимовляється носієм мови (там можна послухати, натиснувши на іконку динаміка):

https://tatoeba.org/eng/sentences/show/56828 https://tatoeba.org/eng/sentences/show/296856 https://tatoeba.org/eng/sentences/show/526658

Приклади для food:

https://tatoeba.org/eng/sentences/show/526658 https://tatoeba.org/eng/sentences/show/2111944 https://tatoeba.org/eng/sentences/show/305078

Для неносіїв мови ці звуки, особливо звук у book, складно даються, на жаль, треба прослухати дуже багато прикладів, щоб навчитися їх ідентифікувати.

1 рік тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.