1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O hedefe ulaşmam lazım."

"O hedefe ulaşmam lazım."

Çeviri:I need to achieve that objective.

April 7, 2014

21 Yorum


ferhathali

Achieve yerine reach neden kabul edilmiyor


Emrahmys

fikrimce; 'reach' daha ziyade, somut bir nesneye ulaşmak veya somut bir eylem sonucu bir şeye ulaşmayı ifade etmek için kullanılıyor. * 'hedef = target veya goal' kullanırsak, ulaşmak için de 'reach' kullanılabilir. ''I need to reach that target'' kesinlikle kabul olmalı. 'hedef=objective' kullanırsak, 'amaç' anlamındaki soyut bir hedef işaret edildiğinden fiil olarak da reach yerine achieve kullanmak daha uygun.


Cihangir822419

Daha önce" I reached my objective" cümlesi kullanılmıştı.


emotionalman

'I have to reach that goal' kabul edilebilir bir cevaptir.


erawolf

target neden olmuyor


ibrahimhal13

achieve ile that arasına to gelmesi gerekmez mi


tragonya

Alternatif cevap = I have to reach that aim.


AlpYeni

objective == aim Ayrıca "hedef" == target! Lütfen gözden geçirebilir miyiz?


najaftom

Bende oyle yazdim yanlis oldu


receptoklu

i need to achieve that aim ?


YusufErtur1

Reach daha çok maddi bir ulaşma gibidir. Achieve içinde manevi unsur da barındırır.


husonet

That yerine it neden olmaz


Poesia3

"destination" da kabul edilmeli.


alibutik

that yerine it yazsak olmaz mı ?


Erkmen538248

I need to achive to that objective yazdim kabul etmedi


hatice814311

I have to reach that objective kz ul edil edi


busra745691

Reach yanlış olmuyor ki


Ataberk622400

I need to achieve that aim?


ersinkecis

Archieve nedir yav? Her yerde arşiv olarak kullanılan bir kelime arkadaş bu. Hatta archieve in ikizi archive de aynı anlamda.


Retoucher1

Düzgün okur ve yazarsanız farkı görürsünüz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.