"Πιθανώς επίσης ένας σκύλος."

Μετάφραση:Possibly also a dog.

πριν από 1 χρόνο

3 σχόλια


eirini189926

το ρημα που ειναι?

πριν από 1 χρόνο

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Στην συγκεκριμένη περίπτωση, εννοείται. Δεν είναι απαραίτητο να υπάρχει ρήμα εδώ, γιατί υποτίθεται πως προηγείται μία άλλη πρόταση. Το ποια πρόταση είναι αυτή, άγνωστο. :/

(Θεωρώ πως αυτό είναι λίγο δυσνόητο για άτομα που δεν ξέρουν ήδη καλά αγγλικά. Η πρόταση ας πούμε θα μπορούσε να ήταν. In this house, there is a cat. Possibly also a dog.)

πριν από 11 μήνες

TomRaptile

Possibly a dog too?

πριν από 4 μήνες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.