1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Πιθανώς επίσης ένας σκύλος."

"Πιθανώς επίσης ένας σκύλος."

Μετάφραση:Possibly also a dog.

November 13, 2017

3 σχόλια


eirini189926

το ρημα που ειναι?


Dimitra956826

Στην συγκεκριμένη περίπτωση, εννοείται. Δεν είναι απαραίτητο να υπάρχει ρήμα εδώ, γιατί υποτίθεται πως προηγείται μία άλλη πρόταση. Το ποια πρόταση είναι αυτή, άγνωστο. :/

(Θεωρώ πως αυτό είναι λίγο δυσνόητο για άτομα που δεν ξέρουν ήδη καλά αγγλικά. Η πρόταση ας πούμε θα μπορούσε να ήταν. In this house, there is a cat. Possibly also a dog.)


TomRaptile

Possibly a dog too?

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.