1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You do not belong to this fa…

"You do not belong to this family."

Çeviri:Sen bu aileye ait değilsin.

April 7, 2014

7 Yorum


fatih_sahin

Espri var mı diye gelmiştim saol kardeş


onatenver

Sen bu aileden değilsin de olmalı


Zafer Aydın

Belong bir fiil olmadığı halde neden geniş zaman yardımcı fiili olan do kullanılmış? You are not belong denilmeli değil miydi?


omercito

"belong" bir fiil, burada detaylarını görebilirsiniz.

http://www.oxforddictionaries.com/definition/english/belong


mehmet786441

Siz bu aileden degilsiniz.. ingilizce kokan turkce konusmayin


bacio_

Ayni cumleyi have' li nasil kurardik?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.