"You do not belong to this family."

Çeviri:Sen bu aileye ait değilsin.

4 yıl önce

8 Yorum


efeeeeee

yazık lan

2 yıl önce

fatih_sahin

Espri var mı diye gelmiştim saol kardeş

1 yıl önce

onatenver
onatenver

Sen bu aileden değilsin de olmalı

3 yıl önce

Zafer Aydın

Belong bir fiil olmadığı halde neden geniş zaman yardımcı fiili olan do kullanılmış? You are not belong denilmeli değil miydi?

4 yıl önce

omercito
omercito

"belong" bir fiil, burada detaylarını görebilirsiniz.

http://www.oxforddictionaries.com/definition/english/belong

4 yıl önce

mehmet786441

Siz bu aileden degilsiniz.. ingilizce kokan turkce konusmayin

1 yıl önce

bacio_
bacio_

Ayni cumleyi have' li nasil kurardik?

1 yıl önce

scknkkrer

Şu çeviri cümleleri konusunda hassas olunmalı!

9 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.