"Senin işinin amacı nedir?"

Çeviri:What is the purpose of your job?

4 yıl önce

14 Yorum


hidayetkara

what is your job's purpose olmaz mı? neden?

4 yıl önce

omercito
omercito

Bazı istisnai durumlar dışında cansız varlıklar için "of" kullanıyoruz.

4 yıl önce

nabi71

anlam aynı ama sistem kabul etmiyor

3 yıl önce

hacerce

Aim ile purpose farkı nedir tam olarak

3 yıl önce

AZZZEL1

Work neden kabul edilmedi

3 yıl önce

emredeniz07
emredeniz07

Bence de kabul edilmeli

3 yıl önce

Abdurrahma758747

What is your work's goal? Dedim, bence bu da doğru.

1 yıl önce

kablll

What does purpose of your job?

4 yıl önce

hacerce

Does fiilsiz kullanılmaz

3 yıl önce

R.Corleone

What is the purpose of your business neden olmuyor ?

4 yıl önce

pathos666

what is the objective of your business

3 yıl önce

buraakgul

What is your major? Why wasn't it?

3 yıl önce

nabi71

Major = işinde uzmanlaştığı alan veya konusunda uzmanlaşmak anlamındadır. Ayrıca isim olarak "branş" sıfat olarak ise "büyük, majör, önem" anlamlarındadır. Sizin sorunuzun anlamı,"ihtisas alanınız ne" gibi bir anlam doğurur.

3 yıl önce

ozali-07

Burada amaç için purpose yerine goal kullanılamaz mı??

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.