1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Senin işinin amacı nedir?"

"Senin işinin amacı nedir?"

Çeviri:What is the purpose of your job?

April 7, 2014

14 Yorum


hidayetkara

what is your job's purpose olmaz mı? neden?


omercito

Bazı istisnai durumlar dışında cansız varlıklar için "of" kullanıyoruz.


nabi71

anlam aynı ama sistem kabul etmiyor


hacerce

Aim ile purpose farkı nedir tam olarak


AZZZEL1

Work neden kabul edilmedi


emredeniz07

Bence de kabul edilmeli


Abdurrahma758747

What is your work's goal? Dedim, bence bu da doğru.


kablll

What does purpose of your job?


hacerce

Does fiilsiz kullanılmaz


R.Corleone

What is the purpose of your business neden olmuyor ?


pathos666

what is the objective of your business


buraakgul

What is your major? Why wasn't it?


nabi71

Major = işinde uzmanlaştığı alan veya konusunda uzmanlaşmak anlamındadır. Ayrıca isim olarak "branş" sıfat olarak ise "büyük, majör, önem" anlamlarındadır. Sizin sorunuzun anlamı,"ihtisas alanınız ne" gibi bir anlam doğurur.


ozali-07

Burada amaç için purpose yerine goal kullanılamaz mı??

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.