"Senin işinin amacı nedir?"

Çeviri:What is the purpose of your job?

April 7, 2014

14 Yorum

Konu önem sırasına göre

hidayetkara

what is your job's purpose olmaz mı? neden?

April 7, 2014

omercito
Mod

Bazı istisnai durumlar dışında cansız varlıklar için "of" kullanıyoruz.

April 7, 2014

nabi71

anlam aynı ama sistem kabul etmiyor

December 19, 2014

hacerce

Aim ile purpose farkı nedir tam olarak

January 12, 2015

AZZZEL1

Work neden kabul edilmedi

March 24, 2015

emredeniz07

Bence de kabul edilmeli

March 26, 2015

Abdurrahma758747

What is your work's goal? Dedim, bence bu da doğru.

June 30, 2017

kablll

What does purpose of your job?

June 16, 2014

hacerce

Does fiilsiz kullanılmaz

January 12, 2015

R.Corleone

What is the purpose of your business neden olmuyor ?

July 19, 2014

pathos666

what is the objective of your business

May 12, 2015

buraakgul

What is your major? Why wasn't it?

November 18, 2015

nabi71

Major = işinde uzmanlaştığı alan veya konusunda uzmanlaşmak anlamındadır. Ayrıca isim olarak "branş" sıfat olarak ise "büyük, majör, önem" anlamlarındadır. Sizin sorunuzun anlamı,"ihtisas alanınız ne" gibi bir anlam doğurur.

November 18, 2015

ozali-07

Burada amaç için purpose yerine goal kullanılamaz mı??

June 4, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.