Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"I am going to the theater."

Traducere:Eu merg la teatru.

cu 9 luni în urmă

7 comentarii


iolanda681342

I am going=nu e viitor?eu voi merge

cu 9 luni în urmă

john255381

Nu pt ca lipseste verbul. In acest caz asta e verbul.

cu 7 luni în urmă

bianca712312

Present continous

cu 5 luni în urmă

bianca712312

Present continous

cu 5 luni în urmă

mogaClaudi1

Exact

cu 7 luni în urmă

Dani853845

corect present continous

cu 5 luni în urmă

john255381

foarte interesant!

acum 3 săptămâni