Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"I want to apply to that program."

Překlad:Chci se přihlásit do toho programu.

před 9 měsíci

5 komentářů


Mirek341543

That( tento, tamten)? mám v tom zmatek

před 3 měsíci

tatka_
tatka_

Pro snadnější pochopení doporučuji prostudovat tabulku: https://www.helpforenglish.cz/article/2009091701-this-that-these-those-tabulka

před 3 měsíci

1r6ZVgik

Proč je špatně "Chci přihlásit do toho programu" ? Nemělo by být Vaše "Chci se přihlásit do toho programu." spíše "I want to apply myself to that program?"

před 9 měsíci

kacenka9
kacenka9
Mod

Co by, podle Vás, věta "Chci přihlásit do toho programu" znamenala? Anglictina nemá, na rozdíl od češtiny, zvratná slovesa. Sednout si je prostě sit. Dívat se je prostě watch, atd.

Když se někam přidá "myself", tak je to spíše, jako když v češtině dáte "sám sebe". Což je málokdy nutné, pokud není potřeba něco takového speciálně zdůraznit. Pokud bychom to chteli udelat v této vetě, tedy "chci sám sebe přihlásit do toho programu", tak ta AJ věta bude "I want to apply to that program myself"

před 9 měsíci

Jakabel

A lze také uznat: Chci se přihlásit do tohoto programu?

před 9 měsíci