Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The party was a success."

Çeviri:Parti başarılıydı.

0
4 yıl önce

16 Yorum


valinorman

"the party was successful" dışında böyle de denilebiliyor yani. çünkü "başarılı" ibaresi bir sıfattır. "be a success = başarılı" mı oluyor yani ???

12
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet.

11
Cevap ver4 yıl önce

omeryener

basarili bir partiydi dedim kaul etmedi.

3
Cevap ver3 yıl önce

Preternatural

Öyle olabilmesi için "It was a successful party." olması gerekir.

4
Cevap ver3 yıl önce

mlkclgcn

''Parti başarılı idi. '' niçin olmuyor

1
Cevap ver2 yıl önce

spek10

Parti başarıydı...

1
Cevap ver2 yıl önce

hidayetkara

success 'in başındaki "a" nin mantığı nedir?

0
Cevap ver4 yıl önce

secretrecipe

Success sayılabilir, tekil ve genel isim olduğu için başına "a" ekliyoruz. a/an/the kullanımına göz atın.

1
Cevap ver4 yıl önce

HalideNC

"Parti bir başarı idi" neden olmadı

0
Cevap ver2 yıl önce

cerkesomer

Başarılı bir partiydi dedim kabul etmedi ne saçma ya

0
Cevap ver2 yıl önce

xewnek

başarılı bir partiydi kabul edilmeli mi ?

0
Cevap ver2 yıl önce

Goker67

"başarılı oldu" çevirisi neden yanlış?

0
Cevap ver1 yıl önce

BraTrk

Telaffuz ederken "a" yı alfabeden sayıp "ey" diyor

0
Cevap ver1 yıl önce

EMRE7051

Parti basarili oldu

0
Cevap ver1 yıl önce

xdxdxdxxd

başarılı bir partiydi yazdım kabul etmedi

0
Cevap ver8 ay önce

MeHMeDSaMiL55

Ya abi successful varken ne gerek böyle.

0
Cevap ver5 ay önce