1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben kitap bölümünden sorumlu…

"Ben kitap bölümünden sorumluyum."

Çeviri:I am in charge of the book section.

April 7, 2014

16 Yorum

Konu önem sırasına göre

ilknr1

section ile department arasındaki anlamsal fark nedir?Teşekkürler.

May 20, 2015

Lingosia

I am responsible for department of books. neden yanlış ?

August 11, 2019

hidayetkara

"ı am in charge from the book section" cümlesindeki from neden hatalı? şu "of" edadını kullanma mantığını anlatabilir misiniz?

April 7, 2014

secretrecipe

"[to be] in charge of" bir deyiş, bu şekilde bilmeniz gerekiyor. Türkçeye "-den sorumlu olmak" veya "-nin sorumlusu olmak" şeklinde çevriliyor. "Ben kitap bölümünün sorumlusuyum" diye ifade edilebilir.

April 7, 2014

Alev285288

Bir de öğretip sorsa da yorum bölümünden öğrenmesek

October 6, 2019

Alev285288

Teşekkürler

October 6, 2019

bbariskirc

Peki ben kitap bolumunden sorumluyum, un baska ingilizce versiyonlarida varmi. Varsa?

October 21, 2014

hodoras

I am responsible for the section of book

May 14, 2017

Lingosia

merhaba burada neden book çoğul değil book 'un önüne bir belirleyici alması gerekmiyor mu a book olamayacağına göre ya the book ya da books olması gerekmez mi genel ifadelerde çoğul kullanmıyor muyduk biri açıklarsa çok mutlu olurum gerçekten.

August 11, 2019

kadirmutlu2

I am responsible of the book section yazdım 'of'' yerine ''for'' kullanmam gerektiğini söyledi.Neden ?

July 2, 2017

Sema114909

Çünkü 'responsible' 'for' ile kullanildığında '-den sorumlu olmak' anlamına geliyor. 'of' kullanılacaksa eğer 'in charge of' şeklinde bir cümle kurulabilir

June 12, 2018

Alpertaysi

I responsible from department of books kabul etmedi

March 1, 2019

AknK6

I responsible for the book section. Olmamı?

March 27, 2019

OnurM_

"section" yerine "division" kullanılamama nedeni nedir?

March 15, 2015

-PJM-

"I am responsible of the book department." neden olmuyor?

July 19, 2018

yyildirim02

I am responsible for the book section. Dogru

September 2, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.