A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I will not lose my keys."

Fordítás:Nem fogom elveszíteni a kulcsaimat.

0
4 éve

6 hozzászólás


Szucsi92
Szucsi92

Kulcsaim vagy kulcsaimat...nem mindegy ?! :(

1
Válasz4 éve

GalvanTivadar
GalvanTivadar

Most meg kell védenem a DL csapatát, mert magyarban a tárgyrag csak E1 és E2 személyben hagyható el, (eddig jó!) de ott is csak egyes számú birtok esetében. http://www.nyest.hu/hirek/tenyleg-sikkasztas

0
Válasz13 éve

brigittacsilla

Kulcsaim ezt olyan ritkan mondom. Nekem az egesz kulcs csomo is csak kulcsom.

0
Válasz2 éve

Cseresznyeskert

itt nincs névelő mégis a no helyet a not van

0
Válasz1 éve

GalvanTivadar
GalvanTivadar

Itten valószínűleg keverni tetszik valamit. A "not" az a "will"-hez tartozik, nem a kulcsokhoz, a kulcsok előtt viszont azért nincs névelő, mert ha birtokos névmás van ("my", stb.,) akkor sosincs.

0
Válasz1 éve

uveges.ferenc1

" majd, nem vesztem el a kulcsaimat " miért nem fogadható el?

0
Válasz8 hónapja