1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ich bin zuständig."

"Ich bin zuständig."

Çeviri:Ben yetkiliyim.

November 14, 2017

6 Yorum


emrahemrah11

Ha yetkiliyim ha ben yetkiliyim aynı şey değil mi.


EnisInsaat

Hayır orada ich kullanmis sonucta o yuzden ben yetkiliyim demen gerekiyor


mehmetkami19

Haklısınız bir çok yerde şahıs zamirleri kullanılmıyor. Keşke onlar cevap verseler.


Gluslu0

yetkiliyimi kabul etmedi


MecnunNuh

"yetkiliyim" bu ifadeye göre siz değil ben yetkiliyim!


ben-u-sen

Sorumluyum demek ben sorumluyum demek lütfen yaaa

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.