Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Adamlar"

Çeviri:die Männer

11 ay önce

7 Yorum


gamzeuak1

Erkekler icin der artikeli kullamilmiyor mu

11 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Çoğul, tekil değil :)

der Mann - die Männer
die Frau - die Frauen
das Kind - die Kinder

10 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

der Mann - die Männer (bestimmter Artikel)
ein Mann - Männer (unbestimmter Artikel)

9 ay önce

simayd2008

Illa die manner demek zorundayiz sanki artikelsiz soylesek nolur

9 ay önce

Sbuhi10

Der ile ein artikelinin farkı ne?

3 hafta önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Belirli ve belirsiz.

Ein Mann sitzt im Garten. Der Mann liest ein Buch.
Bir adam bahcede oturuyor. Adam kitap okuyor. ...

İlk cümlede herhangi bir erkek olabilir. İkinci cümlede, bahçede oturan adamın olduğunu biliyoruz.

3 hafta önce