Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Adamlar"

Çeviri:die Männer

9 ay önce

10 Yorum


gamzeuak1

Erkekler icin der artikeli kullamilmiyor mu

9 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Çoğul, tekil değil :)

der Mann - die Männer
die Frau - die Frauen
das Kind - die Kinder

8 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

der Mann - die Männer (bestimmter Artikel)
ein Mann - Männer (unbestimmter Artikel)

7 ay önce

rmakATEOLU

Evet

8 ay önce

rmakATEOLU

Evet

8 ay önce

Merve553924

Ler takisi var ama

8 ay önce

Huriyr

Aynen biri açiklasın bi

5 ay önce

Bra221849

İlkte

8 ay önce

simayd2008

Illa die manner demek zorundayiz sanki artikelsiz soylesek nolur

7 ay önce

GlcePikach

Hey gidi günler hey

Kafam karıştı da :D

4 ay önce