"Lütfen gülünüz!"

Çeviri:Lachen Sie bitte.

November 14, 2017

8 Yorum
Tartışma kilitli.


LilaBilgin

Lachen Sie bitte soru değilmiydi ya? Soru olması lazm


m.mond.34

Burada emir halinde (imperativ) kullanılmış. "Gülünüz lütfen!" manasında.


just.noone

Lacht ihr bitte neden olmuyor


yorfunsava

Cümledeki kelimelerin yerleri fark eder mi? Örneğin ben Bitte Sie Lachen dedim. Fakat Yanlış dedi.


SteffiBookworm

Her kelime sırası mümkün değildir.
Mümkün: Bitte lachen Sie.
Lachen Sie, bitte.
Yanliş: Bitte Sie lachen.
Burada bir komut kullanılır "lachen Sie!" ve "Bitte", komutun önüne veya arkasına yerleştirilebilir.
Ancak komutun sözcük sırasını değiştirmek mümkün değildir.


Motasiim

Yani mantikan bitte lauchen sie olmayacaktı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.