Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"I travel to America once a month."

Traducere:Eu călătoresc în America o dată pe lună.

0
acum 4 ani

1 comentariu


Invatacelul010

La indiciile lui "once" apare scris legat cuvantul "odata".

Cred ca este o greseala, fiindca adverbul "odata" se scrie legat cand poate fi inlocuit cu "candva", "indata" "odinioara" sau "deodata". In rest se scrie dezlegat...la fel ca si "niciodata".

Revenind, in cazul de mai sus, "odata" se scrie doar dezlegat fiindca reprezinta un numeral adverbial al carui sir il putem continua.

Una din surse...:) http://www.avocatnet.ro/content/articles/id_24764/Sa-scriem-corect-Odata-sau-o-data.html

2
Răspundeacum 3 ani