"O bir insan."

Çeviri:Das ist ein Mensch.

November 14, 2017

37 Yorum
Tartışma kilitli.


kittysmew

Das yerine er/sie/es kullanamaz mıyız?


SteffiBookworm

Evet.
O (Demonstrativpronomen)
- der, die, das,
der dort, die dort, das dort,
jener, jene, jenes

O (Pronomen)
- er/sie/es


ahmethaim7

"Das ist ein mensch" bu bir insan degil mi


Halisances

diğer tartışmalarda okuduğuma göre "o" ve "bu" anlamlarında kullaniyolar


FrauMalike

Zaten es ya da sie gelmesi gerekiyor cünkü das bu demek


humetin

O bir insan = er/sie/es ist ein Mensch. Das ist ein Mensch=Bu bir insan.


Glay331377

Das ist ein Mensch ( Bu bir insan), Er ist ein Mensch ( O bir insan). Cümle çevirisi yanlış.


humetin

Neden ? Der Mensch ist ein Begriff, also er/sie/es alles kan richtig sein.


ErhanGkmen

Das bu mu o mu demek. Buusuu da diolingo da ogretim sekli yalnis buluyorum. Her seyden azar azar ortadan sondan bastan vererek dil ogretilmez. Biz turkceyi ilk okulda bu sekilde mi öğrendik? Ben-sen-o Bu-su-o diye ogrendik


cagdasumay

saçma, das ist ein mensch (bu bir insan) demek


humetin

Bu - das, das hier, dies
Şu - das, das da, dies/jenes
O - das, das dort, jenes


harunresit

Almancada kelime mi tukendi yoksa siz bu yazilima 10 kelimeden fazla yuklemediniz mi guya 10 seviye alıştırma yapilmis ama 10 kelimeyi çevirip duruyor bu nedir ya


Deniz30690

Aynı şeyleri tekrarlayarak beynine oturtuyor ve seviyeleride atlaman motive olman için. Yani ben git gide seviye atlıyorum diye diye hevesleniyorsun.ve cidden böyle olması çoğu kişi için yararlı sen göremiyorsun ama bunun çok faydası var.


Deniz30690

Ama "o" "Er/sie/es" değilmi ama "Das" benim bildiğime göre "bu" değilmi ben böyle sanıyordum Vallahi :/


[aktif olmayan kullanıcı]

    Yanlış mi yani


MustafaMur469624

    Er/sie ist ein Mensch doğru olmalıydı


berat_baba..

    1-) Er ein mensch = o bir insan demek 2-) Das ist ein mensch = bu bir insan demek şimdi sorumuza gelirsek bize diyo ki ( o bir insan ) ne demek diyo e cevap 1 . Degilmi niye kabul etmiyo


Anl263104

    İnsan erkek mi kiz mi belli degil. O nedenle " Er " olmaz sanırım


ceydagnes1

    Ein demek zorunda miyiz


Deniz30690

    Evet çünki " ben BİR insanım"diyor bir kelimesi olmadan "ben insanım"olurdu ozmn


enginturhan_

    Daha önce "bu" için "es" yazdım diye yanlış kabul edildi. Şimdi "o" ile "das" eşleştirilmiş.


erafettine9

    Er ist ein mensch olması gerekmiyormu nasıl oluyor bu


Ahmet89903

    "Er ist ein man" neden kabul edilmedi?


Selma849520

    Das yerine er sie kullanılmalı


Selma849520

    Das yerine es er yada sie olması gerekmezmi çünkü das "bu"demek


antikeuphrates

    Mensch artikeli der iken neden das diyoruz?


dilaver825563

    Sie ist ein mensch de Bir insan değil mi neden kabul edilmiyorMutlaka Das ist ein mensch mi olmalı.Bilgilendirirseniz sevinirim.Teşekkürler


Yus....

    Doğru yazıyorum ama yanlis kabul ediyo

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.