1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Şu ebeveynlerimin bana vermi…

"Şu ebeveynlerimin bana vermiş olduğu araba."

Çeviri:That is the car my parents gave me.

April 7, 2014

7 Yorum


hadesmania

that is the car that my parents gave to me yazdım to yanlış dedi. gerçekten to kullanmamam mı gerekiyor?


Selcen_Ozturk

evet. give'den sonra direkt to kullanılmaz. araya nesne girerse kullanılır:

  • give someone (something) they gave me (the book)
  • give something to someone they gave the book to me

Harikalarcenneti

"The car which my parents gave me" ifadesi neden yanlış "That" olmadığı için mi?


MustafaEvl

"This is the car that my parents gave me" seçeneği, neden bir cevap alternatifi olarak yanlış.

Cümlenin içindeki "that" kelimesinin bulunması daha rahat anlaşılması açısından doğru değil mi?


a_h.m.e-t

"car" ile "my" arasına that veya which koyarak da yapamaz mıyız? Kabul etmedi


Ramazan439988

Doğrusu şu arabayı bana ebebeynlerim verdi olmalıydı.... Diye düşünüyorum


smailYaln2

That my parents gave me is the car niye kabul etmedi arkadaşlar

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.