Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Şu ebeveynlerimin bana vermiş olduğu araba."

Çeviri:That is the car my parents gave me.

4 yıl önce

5 Yorum


Harikalarcenneti

"The car which my parents gave me" ifadesi neden yanlış "That" olmadığı için mi?

3 yıl önce

hadesmania

that is the car that my parents gave to me yazdım to yanlış dedi. gerçekten to kullanmamam mı gerekiyor?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet. give'den sonra direkt to kullanılmaz. araya nesne girerse kullanılır:

  • give someone (something) they gave me (the book)
  • give something to someone they gave the book to me
4 yıl önce

MustafaEvl

"This is the car that my parents gave me" seçeneği, neden bir cevap alternatifi olarak yanlış.

Cümlenin içindeki "that" kelimesinin bulunması daha rahat anlaşılması açısından doğru değil mi?

3 yıl önce

samimamur2

That is the car of my parents gave me daha iyi olmaz miydi

3 yıl önce