"Şu ebeveynlerimin bana vermiş olduğu araba."

Çeviri:That is the car my parents gave me.

April 7, 2014

6 Yorum

Konu önem sırasına göre

Harikalarcenneti

"The car which my parents gave me" ifadesi neden yanlış "That" olmadığı için mi?

March 24, 2015

hadesmania

that is the car that my parents gave to me yazdım to yanlış dedi. gerçekten to kullanmamam mı gerekiyor?

April 25, 2014

Selcen_Ozturk

evet. give'den sonra direkt to kullanılmaz. araya nesne girerse kullanılır:

  • give someone (something) they gave me (the book)
  • give something to someone they gave the book to me
April 25, 2014

MustafaEvl

"This is the car that my parents gave me" seçeneği, neden bir cevap alternatifi olarak yanlış.

Cümlenin içindeki "that" kelimesinin bulunması daha rahat anlaşılması açısından doğru değil mi?

February 17, 2015

samimamur2

That is the car of my parents gave me daha iyi olmaz miydi

May 15, 2015

WatchAndLearn

that is car which my parents gave me , sanırım the car demem gerekiyordu değil mi?

June 18, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.