"Sie liest die Zeitung."

Çeviri:O gazeteyi okur.

November 15, 2017

10 Yorum
Tartışma kilitli.


Vegan_Sena_Mutlu

Sie ve ihr ile ilgili cümlelerde kafam karışıyor arkadaşlar,bir yardım edebilir misiniz lütfen?

1.)Sie bazen o,bazen de onlar anlamda kullanılıyor.

2.)Ve sie:siz anlamına da geliyor. İhr da siz olarak kullanılıyor.

Bu yüzden birçok hata yaptım.


Billyjin5

Üc tane "sie" var.

1.tekil şahıs sie=o (dişil)

2.çoğul şahıs sie=onlar

3.nezaket formu Sie=siz

Çogul Ihr=siz/sizler yani karşımızdaki birden fazla kişiler.

sie kommt= o geliyor/gelir tekil

sie kommen=onlar geliyor çoğul

Sie kommen=siz geliyorsunuz nezaket formu

Ihr kommt=siz/sizler geliyorsunuz çoğul


Nurdan305089

o gazete okuyor da denebilmeli.


Billyjin5

O gazete okuyor/okur. Herhangi bir gazete günlük hayatında gazete okur okuyor Sie liest "eine" Zeitung.

O gazeteyi okuyor/okur. Bilinen belirli bir gazete herhangi bir gazete değil. Sie liest "die" Zeitung.


LLANL

Ama almanlar bu anlamda kullanıyor çocuklar


AirTurkey69

Sie onlar değil mi


nephtys_1001

Sie onlar değil mi????


brahim654753

Gazete ile gazeteyi aynı şey


TutkuBlymz

Sie kişi zamiri bazı durumlarda onlar bazen o oluyor


TutkuBlymz

Bu farkı nasıl anlarım

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.