1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Sie liest die Zeitung."

"Sie liest die Zeitung."

Çeviri:O gazeteyi okur.

November 15, 2017

6 Yorum


LLANL

Ama almanlar bu anlamda kullanıyor çocuklar


FulyaGlerm

Türkçede "o gazete okuyor" denir. -i hali düşer.


SenaNurMutlu

Sie ve ihr ile ilgili cümlelerde kafam karışıyor arkadaşlar,bir yardım edebilir misiniz lütfen?

1.)Sie bazen o,bazen de onlar anlamda kullanılıyor.

2.)Ve sie:siz anlamına da geliyor. İhr da siz olarak kullanılıyor.

Bu yüzden birçok hata yaptım.


Nurdan305089

o gazete okuyor da denebilmeli.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.