"Theland"

Fordítás:A föld

4 éve

10 hozzászólás


Laci621485

the land másik jelentései: föld, talaj , terület, ország, vidék, táj;

1 éve

akiralyb

A kiejtés vajand-nak hallik, pedig egyszerün csak land -nek kellene hallani ez a nő elég sokat hibázik.

3 éve

Tenjin25

A "land" vidéket is jelent én úgy tudom.

4 éve

lillyann13

a land főnévként föld, földbirtok, terület, talaj, ország jelentéssel bír.

3 éve

JuditkaB

A "land" vidéket is jelent. Jelentem.

3 éve

Zsuzsizsuzso

Köszi, de a szótárban még nem jelent meg.

3 éve

JanosGrenc

rettentően kivehetetlen a hangzó anyag. nem segítség a tanulásban

9 hónapja

Harga
Harga

Nem gond, csak jegyezd meg, hogy amit így hallasz, azt hogyan írják és mit jelent.

3 hónapja

JanosGrenc

a "land" egyszerűen érthetetlen. pedig nagyon jó a tananyaguk.Ha megfelelő kiejtéssel rendelkező hangzó anyaguk lenne - kiváló lenne minden szempontból a munkájuk !!!

9 hónapja

JanosGrenc

kivehetetlen a kiejtés

9 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.