A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The land"

Fordítás:A föld

0
4 éve

9 hozzászólás


Laci621485

the land másik jelentései: föld, talaj , terület, ország, vidék, táj;

2
Válasz1 éve

akiralyb

A kiejtés vajand-nak hallik, pedig egyszerün csak land -nek kellene hallani ez a nő elég sokat hibázik.

1
Válasz3 éve

Tenjin25

A "land" vidéket is jelent én úgy tudom.

0
Válasz4 éve

lillyann13

a land főnévként föld, földbirtok, terület, talaj, ország jelentéssel bír.

0
Válasz3 éve

JuditkaB

A "land" vidéket is jelent. Jelentem.

0
Válasz3 éve

Zsuzsizsuzso

Köszi, de a szótárban még nem jelent meg.

0
Válasz2 éve

JanosGrenc

rettentően kivehetetlen a hangzó anyag. nem segítség a tanulásban

0
Válasz5 hónapja

JanosGrenc

a "land" egyszerűen érthetetlen. pedig nagyon jó a tananyaguk.Ha megfelelő kiejtéssel rendelkező hangzó anyaguk lenne - kiváló lenne minden szempontból a munkájuk !!!

0
Válasz5 hónapja

JanosGrenc

kivehetetlen a kiejtés

0
Válasz5 hónapja