1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He is going to achieve that …

"He is going to achieve that goal."

Fordítás:El fogja érni ezt a célt.

April 7, 2014

15 hozzászólás


fildy.

Szerintem a THAT azt jelenti, hogy AZT


OZI906

"azt a célt". vagy nem?


Vadernagyur

Nem fogadta el a gólt, pedig én focista szemmel csak erre tudok gondolni :)


MezeiAnna

Én is gólban gondolkodtam. Nem értem, hogy miért nem fogadható el -mint egyébként helyes - megoldás, hiszen, ha lenne szövegkörnyezet, vagy konkrét szituáció, úgyis az odaillő változatot írná le mindenki.


zsuzsanna.sinka

Mert a focis gólnál nem az achieve igét használjuk. :)


Katalin5246

" THAT"NEM =AZT, A "THIS"PEDIG = EZT???


palastil

a találatot sem fogadja el


zsuzsanna.sinka

Egyszerűen, mert ez a szóösszetétel azt jelenti, hogy 'elérni a célt'. --- score a goal --> ez vonatkozhat focira. :)


csombor.andrea

De miért nem purpose? Vagy object?


n.k.zsuzsa
  • Purpose = a megálmodott nagy végcél (Mérnök leszek.)
  • Goal = a megálmodott purpose-höz vezető cél. (Elvégezni az egyetemet)
  • Objectives = A goal eléréséhez szükséges célok. (Letenni a vizsgákat.)

baybyMiSi

ezt azt . el van írva


UgrocziGyongyi

Az ezt az this. Azt az that!


Katalin5246

év múlva is, a that= azt, this= ezt.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.