A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Hamarosan el fogunk menni."

Fordítás:We are going to leave soon.

4 éve

12 hozzászólás


fildy.

A TO LEAVE helyett a TO GO miért nem jó?

4 éve

Nordenlight

Elfogadta azt is

3 éve

BernadettH1

Nekem is ez a kerdesem? ???!!!

4 éve

Andrew341

Szerintem azért, mert az azt jelenti, hogy "menni fogunk".

3 éve

VargaAttil4

before long??

3 éve

Luca125

We will soon go away nem jo?tudom ugyan hogy nem ezt a jovo idot gyakoroljuk,de szerintem nem hibas

3 éve

rock4ever

Szerintem a soon a mondat végére kell és akkor jó lesz.

3 éve

ootelo
ootelo

soon helyett a sortly miért nem jó? Rövidesen vagy hamarosan sztem ugyanaz.

2 éve

bruati

esetleg shortly

1 éve

ootelo
ootelo

Bocs, elgépeltem. De a kérdés továbbra is adott. :)

1 éve

esdyzsu

A to start miért nem jó? Más téma. Elértem a nagy bagolyig. Vége van a Duolingonak? Csak ismételni lehet?

2 éve

Katinka0913

Szia, igen, csak ismételni tudsz. Engem is meglepett.

8 hónapja