"Můžeme tam jít v pátek."

Translation:We can go there on Friday.

11/16/2017, 7:44:39 PM

2 Comments


JanPejchar

We can walk there on Friday. mi nebylo uznáno jako správná odpověď. Ale "jít" = walk a nikoli go (to správně znamená "jet").

11/16/2017, 7:44:39 PM

kacenka9
Mod

GO znamená obecný pohyb vpřed. A není určeno jestli jdete, jedete, letíte nebo budete poskakovat. Z této české věty taky není jisté, že půjdete pěšky. Možná v pátek půjdete do divadla. Ale pokud zrovna vedle něj nebydlíte, tak v tom bude nějaký dopravní prostředek zahrnut.

11/16/2017, 8:39:16 PM
Learn Czech in just 5 minutes a day. For free.