1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "I read him a book."

"I read him a book."

Tłumaczenie:Czytam mu książkę.

April 7, 2014

15 komentarzy


Ismm3

Ta lektorka, mała piskliwa dziewczynka jest strasznie niewyraźna. Nawet w zwolnionym tempie słychać u niej "them" a nie "him".


Weronika230430

Dlaczego lektorka wyraz 'read' czyta ' red' a nie ' rid'?


Hali-na2020

Lektorka pojedynczy wyraz "read", czyta - rid".


ElaUlhursk

PRZECIESZ O_O najpierw to trzeba umieć j. polski a potem brać się za obce języki :o ale cóż... Tłumaczenie tego zdania: "Czytam jemu/mu książkę", poprawnie jest "jemu" oraz "mu" a po angielsku "him".


RajmundSit1

Chyba poprawniej by bylo"znac j. polski"


MonnM

Tak, najpierw przydałoby się znać język polski. Pisze się PRZECIEŻ a nie PRZECIESZ


Yola448704

Simple Past: I read him books - Czytałem mu książki
Simple Past: I read him a book - Czytałem mu książkę

Simple Present: I read him books - Czytam mu książki
Present Continuous: I am reading him a book - Czytam mu książkę


JerryMcCarthy99

This course seems to prefer using the perfective verb "przeczytać" for the past tense, which I interpret as implying that "I read (red) him the book from beginning to end".


Luna208560

YYYYY WHAT moze i mieszkam w anglii ale nie potrafie jeszcze odczytac takich zdan


Luna208560

A ja mysle ze powinno byc tak jak jest czyli ,,I read him a book" a wiem to z wlasnego doswiatczenia


MagdalenaF387768

Czytam czy czytalam? Wyraznie slychac czas przeszly


JerryMcCarthy99

Duo akceptuje "czytam" lub "przeczytałem" lub "przeczytałam".


granita.a

Kto z 1 sercem?

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.