1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Willst du meinen Raum aufräu…

"Willst du meinen Raum aufräumen?"

Çeviri:Benim odamı toplamak istiyor musun?

November 17, 2017

7 Yorum


indiyana1

Toplamak veya toparlamak ayni olmali


MuslumEsma

fiiller hangi şahsa göre çekimleniyor fiil du ya gore cekimlenmemisde


humetin

Möchtest du meinen Raum aufräumen? :


Mehmet784075

Benim odamı toparlamak istiyor musun? Da dogru kabul edilmeli!


SabineBergmann1

Bence, haklisiniz

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.